1912.2018

O franczyzie Capital Service i marce KredytOK

Zapraszamy do poznania historii uruchomienia jednego z naszych oddziałów. Rozmowa z franczyzobiorcą Pauliną Kopiec, właścicielką placówki KredytOK w Brzesku, została opublikowana w serwisie franczyzabanku.pl. Gorąco polecamy i zachęcamy do lektury. 

Co zadecydowało o wyborze franczyzy z logiem KredytOK?

Projektując profil mojej działalności gospodarczej skoncentrowałam się na branży finansowej. Szukałam stabilnej i rozwojowej marki pod którą będę działać. Zależało mi na znalezieniu mocnej marki i partnerskiej firmy, która wspiera rozwój franczyzobiorców.

Oferta franczyzy firmy Capital Service S.A. pod marką KredytOK daje mi takie właśnie możliwości. Firma charakteryzuje się elastycznością, nowoczesnym i innowacyjnym podejściem do właścicieli Oddziałów Franczyzowych. Szczególnie ważna jest otwartość Capital Service S.A. dla samodzielnych decyzji franczyzobiorców, dotyczących udzielenia kredytowania oraz szeroka oferta produktowa.

Pozwala to nam obsłużyć Klienta kompleksowo, dopasować produkt do jego oczekiwań i w rezultacie zaspokoić potrzeby kredytowe.

Jakie warunki współpracy proponuje franczyzodawca?

Zasady modelu franczyzowego są jasne i czytelne. Nie ma opłaty franczyzowej. Franczyzobiorca indywidualnie ustala swoją strategię sprzedaży, nic nie jest mu narzucane z góry. Dzięki temu zyskuje się dużą decyzyjność i samodzielność w działaniu. Co najważniejsze Franczyzobiorca jest słuchany, a sugestie dotyczące usprawnień i podniesienia efektywności współpracy są brane pod uwagę i w miarę możliwości wdrażane w Firmie. Współpraca oparta jest na dialogu i partnerskich zasadach.

Doskonały przykład to umowa, która jest napisana prostym i zrozumiałym językiem. W efekcie nie wymaga konsultacji prawnych, jak ma to miejsce w przypadku umów innych podmiotów działających na rynku. Dla osób spoza branży jest to na pewno duży plus.

Jak przebiegał etap – od podpisania umowy do dnia otwarcia? Czy uzyskała Pani partnerskie wsparcie?

Po wstępnej decyzji, ale jeszcze przed podpisaniem umowy, otrzymaliśmy szczegółową wycenę, w tym wszystkie wytyczne dotyczące wyposażenia biura, co stanowi ważny element kosztów franczyzy. Podpisaliśmy umowę świadomi wszelkich zobowiązań finansowych, bez obaw, że w późniejszym etapie będziemy zobligowani do poniesienia dodatkowych,„ukrytych” kosztów. Tego w szczególności obawiają się potencjalni franczyzobiorcy.

Następnie zostaliśmy zaproszeni na bezpłatne szkolenie do Centrali w Ostrołęce, dzięki czemu poznaliśmy strukturę firmy oraz osoby, z którymi dziś współpracujemy na co dzień. Szkolenie produktowe i sprzedażowe, przeprowadzone przez profesjonalnych trenerów, stanowiło rzeczywistą wartość dodaną w codziennej pracy. W szeregach Capital Service jest wyodrębniony Departament Franczyzy,dedykowany zespół, który koordynuje wszystkie prace związane z otwarciem nowego oddziału franczyzowego oraz służy pomocą w bieżącej pracy. Dodatkowo wspiera nas dział HOT LINE, który w przypadku pojawiających się pytań i wątpliwości odpowiada wyczerpująco i rozwiewa wszelkie zawiłości proceduralne.

Jak wysoka była suma inwestycji i w jakim czasie przewiduje Pani zwrot zainwestowanego kapitału?

Koszt inwestycji (adaptacja lokalu, meble, reklama) wyniósł około 13 tys. zł, zwrot przy obecnej sprzedaży w mojej lokalizacji przewiduję w ciągu trzech miesięcy.

Jakie cechy powinny wyróżniać kandydata aby nastąpił szybki zwrot kosztów z inwestycji?

Trzeba wykazać się otwartością na zmiany, mieć odwagę i wiarę we własne siły oraz pomysł. Trzeba być przekonanym co chcemy robić i dokąd zmierzamy. To jest miara sukcesu. Ponadto kluczowi są ludzie. Ja i moi pracownicy tworzymy zgrany zespół. Jesteśmy bardzo zaangażowani w to co robimy, wzajemnie sobie ufamy oraz się uzupełniamy. Praca jest dla nas pasją bo pamiętajmy, że sekret udanej sprzedaży tkwi w sile zespołu i ludziach, których wybieramy do współpracy. Sukces w tej dziedzinie mogą odnieść również osoby, które rozpoczęły działalność bez zatrudniania pracowników – istotna jest wytrwałość i determinacja w pracy.

Czy planuje Pani otwarcie kolejnych Oddziałów Franczyzowych z Kredyt OK?

Tak, rzeczywiście myślę nad otwarciem kolejnej placówki, w pierwszym kwartale 2019 roku. I na pewno na tym się nie skończy.

źródło: franczyzabanku.pl

Capital Service S.A ul. Korczaka 73 07-409 Ostrołęka tel: 601 500 500 fax: 29 764 59 88
Capital Service S.A
ul. Korczaka 73
07-409 Ostrołęka
tel: 601 500 500
fax: 29 764 59 88