Polityka Jakości

Centrala CSSANasze usługi wykonujemy w sposób profesjonalny, rzetelny i terminowy. Działamy zgodnie z zasadami etyki oraz standardami branży finansowej. Zadowolenie Klientów stanowi dla nas podstawowy priorytet. Oferujemy naszym klientom usługi finansowe każdorazowo dopasowane do ich oczekiwań wykorzystując wiedzę i doświadczenie. Celem naszej firmy jest świadczenie usług finansowych na najwyższym poziomie jakości spełniających oczekiwania klienta.

 

Jako Członek KPF, CAPITAL SERVICE S.A. przyjęła i stosuje Zasady Dobrych Praktyk, upowszechniając ich treść wśród klientów i kontrahentów, co świadczy o transparentności i przejrzystości naszych działań. Więcej na temat Zasad Dobrych Praktyk znajduje się w zakładce KPF.

Jako nadrzędne cele stawiamy sobie:

  • ciągłe doskonalenie skuteczności funkcjonowania procesów
  • badanie potrzeb i wymagań klientów
  • analizę ekonomiczną podejmowanych działań
  • spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa powierzonych nam danych zgodnie z krajowym i europejskim porządkiem prawnym
  • systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników
Capital Service S.A ul. Korczaka 73 07-409 Ostrołęka tel: 601 500 500 fax: 29 764 59 88
Capital Service S.A
ul. Korczaka 73
07-409 Ostrołęka
tel: 601 500 500
fax: 29 764 59 88