W dniach 27-28 września uczestniczyliśmy w IV edycji kongresu HR Summit. W tym roku tematem przewodnim był: Sukces 2.0: Siła różnorodności i relacji! W dyskusję o zarządzaniu szeroko rozumianą różnorodnością w organizacji oraz sile relacji w firmie wpisał się nasz nowy produkt paydayOK, który zaprezentowaliśmy podczas kongresu.
System paydayOK składa się z dwóch elementów: karty zaliczkowej i aplikacji mobilnej dla Pracownik i platformy administracyjnej dla Pracodawcy. Karta zaliczkowa powiązana jest z aplikacją mobilną, dzięki której użytkownik szybko i w prosty sposób złoży zlecenie wypłaty, sprawdzi saldo karty i historię transakcji.
Platforma administracyjna pozwala działowi HR ustalić limit kwotowy i rozliczać automatycznie zaliczki i wydatki służbowe, wynagrodzenia za nadgodziny, premie. Limit zaliczek na karcie ustala dział HR (zgodnie z kodeksem pracy do 50 % wynagrodzenia).
Platforma administracyjna na bieżąco i automatycznie rejestruje wszystkie transakcje dokonywane kartą i poprzez aplikację oraz umożliwia ich kontrolowanie zarówno przez pracodawcę jak i pracownika.
KORZYŚCI DLA PRACODAWCY :
- paydayOK zapewnia Pracodawcy dostęp do nieoprocentowanej linii finansowej na fundusz wynagrodzeń. Realizuje automatyczne rozliczenia zaliczek, nadgodzin, premii, nagród, bonusów, świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
- Pracodawca poprawia swój cash flow (przepływy finansowe) dzięki wykorzystaniu środków udostępnianych przez paydayOK.
- Pracodawca nie musi prowadzić rozliczeń kasowych (gotówkowych).
- Pracodawca redukcje koszty operacyjne poprzez uproszczenie procedur wewnętrznych minimalizacje obieg papierowej dokumentacji.
- Pracodawca ma bieżący dostęp do raportów o wykorzystaniu środków., skutecznie kontroluje wydatki, ma bieżący podgląd transakcji oraz wgląd do zestawień wydatków każdego pracownika.
- Pracodawca może przeznaczyć 0,5% ze zrealizowanych wypłat na dowolny wybrany cel.
- Pracodawca dostarcza wymierne korzyści dla Pracowników, wyróżnia na rynku pracy certyfikatem „Wiarygodny Pracodawca 100% gwarancji wypłaty”. Bez kosztów, bez integracji systemów, bez blokowania finansów firmy, bez ryzyka utraty danych dzięki technologii kryptograficznej.
KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA :
- paydayOK odpowiada na potrzeby dnia codziennego i rozwiązuje palący problem braku gotówki w sytuacjach takich jak, awaria samochodu czy sprzętu AGD, nieplanowany wyjazd, wydatki związane z uroczystościami rodzinnymi, wydatki w podróży służbowej itp.
- Pracownik ma dostęp do pieniędzy 24/7 poprzez przelew na konto lub wypłatę z bankomatu.
- Pracownik może uruchomić wypłatę samodzielnie – bez tłumaczenia powodów i wypełniania dokumentów u Pracodawcy; dokumentów u Pracodawcy.
- Pracownik ma do dyspozycji tanie rozwiązanie – łączny koszt realizacji wypłaty nie przekracza 2,5% (na przykład dla 100 zł to zaledwie 2,5 zł)