W dniu 25.05.2020 podjęliśmy decyzję o zmianach organizacyjnych, które wprowadzają naszą spółkę na kolejny etap rozwoju.
Chcemy bardziej otworzyć się i rozwinąć sprzedaż pożyczek oraz ubezpieczeń w kanałach zdalnych.
W tym celu wprowadziliśmy do oferty nowy produkt – pożyczkę przez telefon oraz przeszkoliliśmy nasze Call Center ze sprzedaży produktów zdalnych.
Powołaliśmy oraz przeszkoliliśmy 48 Menadżerów Regionów, którzy będą pełnili w terenie funkcje takie jak:
- dowóz gotówki do Klienta
- sprzedaż ubezpieczeń
- utrzymanie pozytywnych relacji z Klientami
- monitoring należności (kontakt telefoniczny i bezpośredni) – przyjmowanie i ustalanie wpłat
Dzięki nowej strukturze będziemy mogli być jeszcze bliżej naszych klientów i szybciej odpowiadać na ich potrzeby. A dzięki wiedzy, jaką zyskali nasi Doradcy i Menadżerowie, szybkość i jakość obsługi naszych klientów, będzie na najwyższym poziomie.
Zmiany, które wprowadzamy mają na celu umocnienie naszej pozycji na rynku consumer finance oraz zapewnienie nam stabilnej przyszłości.