close menu menu

Ważna informacja dla klientów NNLife TUnŻiR S.A.

Fuzja prawna NNLife TUnŻiR i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.

W nawiązaniu do komunikatów z dnia 26 kwietnia 2022 r. i 22 października 2022 r. dotyczących poszczególnych etapów łączenia się NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife TUnŻiR S.A.) i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. informujemy, iż od dnia 02 stycznia 2023 roku następuje fuzja prawna obu spółek.  NNLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A.(wcześniej MetLife TUnŻiR) zmienia nazwę na Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

Co się zmienia:

  • numer infolinii – od 16 stycznia czekamy na Twój telefon pod numerem 22 522 71 24, 801 20 30 40 (pn.-pt. 8:00-18:00),
  • strona internetowa www.nn.pl,
  • wszystkie dokumenty i informacje na temat obsługi swojej polisy znajdziesz na www.nn.pl. Oznaczyliśmy je dopiskiem „dawny MetLife”,
  • administrator danych osobowych,
  • administratorem danych osobowych jest teraz Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. Sposób, w jaki je przetwarzamy, nie zmienił się.

Co pozostaje bez zmian:

  • warunki umowy i nasze zobowiązania wobec Ciebie,
  • to, jak opłacasz składkę,
  • serwis klienta eklient.nn.pl i Twoje dane do logowania,
  • strona eroszczenie.nn.pl, na której możesz zgłosić roszczenie,
  • adres mailowy lifeinfo@nn.pl,
  • adresy placówek i numery telefonów – znajdź placówkę >,
  • adresy mailowe – nadal mają końcówkę @nn.pl, adresy e-mail doradców mają końcówkę @nnfinanse.pl
  • Twój doradca

Szczegóły w komunikacie:Komunikat NN Life TUnŻiR