Fuzja prawna NNLife TUnŻiR i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.
W nawiązaniu do komunikatów z dnia 26 kwietnia 2022 r. i 22 października 2022 r. dotyczących poszczególnych etapów łączenia się NNLife TUnŻiR S.A. (wcześniej MetLife TUnŻiR S.A.) i Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. informujemy, iż od dnia 02 stycznia 2023 roku następuje fuzja prawna obu spółek. NNLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A.(wcześniej MetLife TUnŻiR) zmienia nazwę na Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Co się zmienia:
- numer infolinii – od 16 stycznia czekamy na Twój telefon pod numerem 22 522 71 24, 801 20 30 40 (pn.-pt. 8:00-18:00),
- strona internetowa www.nn.pl,
- wszystkie dokumenty i informacje na temat obsługi swojej polisy znajdziesz na www.nn.pl. Oznaczyliśmy je dopiskiem „dawny MetLife”,
- administrator danych osobowych,
- administratorem danych osobowych jest teraz Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. Sposób, w jaki je przetwarzamy, nie zmienił się.
Co pozostaje bez zmian:
- warunki umowy i nasze zobowiązania wobec Ciebie,
- to, jak opłacasz składkę,
- serwis klienta eklient.nn.pl i Twoje dane do logowania,
- strona eroszczenie.nn.pl, na której możesz zgłosić roszczenie,
- adres mailowy lifeinfo@nn.pl,
- adresy placówek i numery telefonów – znajdź placówkę >,
- adresy mailowe – nadal mają końcówkę @nn.pl, adresy e-mail doradców mają końcówkę @nnfinanse.pl
- Twój doradca
Szczegóły w komunikacie:Komunikat NN Life TUnŻiR