Deklaracja o dostępności

Capital Service S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.kredytok.pl.

  • Data pierwszej publikacji: 1 czerwca 2023 r.

 

Stan dostępności cyfrowej

 

Strona internetowa jest w pełni zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych oraz standardem WCAG 2.1 poziom AA.
Na stronie internetowej zastosowano następujące ułatwienia:

  • możliwość zmiany kontrastu,
  • możliwość powiększania tekstu, poprzez funkcję powiększenia widoku przeglądarki internetowej,
  • dostępność wszystkich funkcjonalności z poziomu klawiatury,
  • logiczny porządek nawigacji i nagłówków,
  • responsywność strony (dostosowanie do różnych urządzeń).

 

Sposób sporządzenia deklaracji

 

Deklarację sporządzono na podstawie:

  • oceny własnej (samoocena),
  • audytu zewnętrznego przeprowadzonego przez firmę People More Spółka Prosta.
  • Data sporządzenia deklaracji: 15 lipca 2025 r.
  • Data ostatniego przeglądu: 15 lipca 2025 r.

Dostępność została zweryfikowana za pomocą testów manualnych oraz przy użyciu wtyczek oceniających zgodność z normą WCAG. Wtyczki, które zostały użyte to Wave oraz ax DevTool. W momencie publikacji dostępności na stronie, wtyczki wskazują maksymalnie 2 błędy (dotyczące skryptu zewnętrznego) oraz 0 błędów z kontrastem.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

 

Jeśli napotkasz problemy z dostępnością, skontaktuj się z nami:

  • Departament Prawny i Compliance
  • E‑mail: dostepnosc@capitralservice.pl

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • preferowany sposób kontaktu (e‑mail/telefon),
  • dokładny adres strony lub elementu,
  • opis problemu i informację o oczekiwanym sposobie dostępu (np. przesłanie treści mailem).

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

 

  • Odpowiadamy w terminie do 7 dni od zgłoszenia.
  • Jeśli nie możemy zapewnić pełnej dostępności w tym czasie, zaproponujemy alternatywne rozwiązanie lub przedłużymy termin do maksimum 2 miesięcy.

 

Jeśli zawiedziemy, masz prawo złożyć skargę (zgodnie z ustawą). Możesz także zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Obywatelskich.