Spółka działając zgodnie z zasadami etyki i standardami branży finansowej dokłada wszelkich starań, aby jakość świadczonych usług była zawsze na wysokim poziomie. Profesjonalny zespół specjalistów, a także cyklicznie wprowadzane i aktualizowane procedury pozwalają optymalizować jakość obsługi klienta i współpracy z kontrahentami.
Jako Członek ZPF, CAPITAL SERVICE S.A. przyjęła i stosuje Zasady Dobrych Praktyk, upowszechniając ich treść wśród klientów i kontrahentów, co świadczy o transparentności naszych działań. Każdy klient, partner biznesowy w przypadku powzięcia wątpliwości, co do prawidłowości stosowanych przez CAPITAL SERVICE S.A. praktyk biznesowych, ma możliwość złożenia do Komisji Etyki lub Rzecznika Etyki skargi (wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie dotyczącej możliwości naruszenia ZDP). Więcej informacji na temat ZDP jak i zasad postępowania przed Komisją Etyki, Rzecznikiem Etyki znajduje się w zakładce ZPF.
Capital Service S.A. przystąpiła do stosowania „Dobrych Praktyk w zakresie dystrybucji usług przez instytucje pożyczkowe” („Kodeks” lub „Kodeks Dobrych Praktyk”). Kodeks został opracowany przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych wspólnie z zainteresowanymi instytucjami pożyczkowymi i pod patronatem Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego.
Wdrożenie zasad Kodeksu to dla nas nie tylko zobowiązanie wobec klientów i partnerów biznesowych, lecz także element budowania kultury organizacyjnej opartej na uczciwości, profesjonalizmie i z poszanowaniem najwyższych standardów rynkowych
Jako nadrzędne cele stawiamy sobie:
– ciągłe doskonalenie skuteczności funkcjonowania procesów
– badanie potrzeb i wymagań klientów
– analizę ekonomiczną podejmowanych działań
– spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa powierzonych nam danych zgodnie z krajowym i europejskim porządkiem prawnym
– systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników